Çarşamba, Ekim 15, 2008

Gazete halen okunulası birşey midir?

Birçoğumuz haberleri ve güncel olayları internet üzerinden takip ediyoruz(hatta kendim için konuşacak olursam arkadaşlardan gelen gazete linkleri dışında gazetelerin sitelerini kullanmıyorum bile). Peki bugüne kadar yakındığımız, yanıltmalarından veryansın ettiğimiz medya organları sizce halen aynı etkisini sürdürebiliyor mu?
Şu an için evet, ama ya yarın?
gazetereklamiGazetelerde boy boy "GAZETELERE KİMLER REKLAM VERMEZ" başlığıyla Basın Reklam Platformunun hazırladığı metni okuyoruz, diğer tarafta reklam ajansları "hadi artık ya şu interaktif departmanı kuramadık gitti!" şeklinde yana yakıla online kampanyalar hazırlayabilmek için uğraşırken dedikleri bir şey var; "Televizyon reklamcılığı ölüyor..."

Evet TV, Gazete reklamları hızla azalıyor, çünkü habere internetten ulaşılabiliyor. Düz mantık tepeden inme haberler takip edilmiyor, bloglardan veya envai çeşit özgün haber sitelerinden gerekli habere en önemlisi de GERÇEK HABERE ulaşılabiliyor...

Düşünsenize şu an sadece gazete okuyan insanların, yarın kendilerinden, kullandıkları ürünlerden, yaşadıkları olaylardan ve tecrübelerden çıkarak blog tuttuklarını... Evet Selim Tuncer'in dediği gibi gazeteler belki ölmüyorlar ama son reklamlarını alabilmek için taklalar atıyorlar, ve tabii ki asparagas haberler kendi kuyusunu kazacağından, olabildiğince gerçek haber yapıyorlar...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben gazete reklamcılığının bu kadar kötü bir durumda olduğunu düşünmüyorum. Herkesin evine hala gazete geliyor ve gazetelerdeki reklamlar açıkçası internettekilerden daha çok gözüme çarpıp ilgi çekiyor. Çünkü gazeteye ilan vermek internet kadar kolay değil ve abzürd şeylerin reklamları filtrelenebiliyor. Bu da benim için gazete reklamlarının daha ciddi olduğu düşüncesini veriyor. Birçok insanın da internete çok güvendiğini ve çok fazla internet kullanımı hakkında bilgi sahibi olduğunu düşünmüyorum. Bu sebeple evet belki de pazar payı küçüldü ama yok olması için daha çok vakit var.

Conley Tiffany dedi ki...

Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.